vineri, 1 iulie 2011

Viziuni si porcarii

Cat am fost plecat din tara, respectiv internet si neavand ce sa fac si cu cine sa fac ... am inceput sa fac un mic rezumat la viata mea, la viata ideala si la caile dubioase ale destinului. Aveam sclipiri, mai mult poze decat un film in legatura cu copilaria mea. Copilarie normala, nimic deosebit, nimic destul de evident. Mai tarziu a aparut aceasta gandire. Ca un diabet, te afunzi in el si habar nu ai. Scriu porcarii, porcarii carora unora le plac, altora carora le ofera subiect de discutie negativ despre mine respectiv cacatul asta de blog. Pt ca asta e, un cacat.

Ma enerveaza lucruri. Ma enerveaza persoanele fals fericite, care prin influenta lor vor sa faca pe altii fericiti. Ma enerveaza americanii. Pt ca-s cei mai perversi oameni . Si cautati definitia cuvantului pervers in DEX online sa vedeti de ce vorbesc. Vor sa para tipul ala de grup de oameni inocenti, liberi, prietenosi. Cand ei defapt sunt niste conquiztadori cu scopuri de prost gust. Ma enerveaza curvasaria, de orice fel. Ma enerveaza hotii. Ma enerveaza ca nu am timp sa scriu si sa ma exprim aici cat as vrea .

Dar in fine, vorbeam de copilarie. Copilaria e intr-un fel ca virginitatea daca e o iei pe drepte. Mai toti si-ar dori-o in continuare chiar daca sunt constienti ca nu mai au cum sa o aduca inapoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu