vineri, 29 iulie 2011

Ghid propriu de supravietuire

Asta e o chestie pe care poate nici unu' dintre noi nu o poate indeplini. Poate chiar nici eu. Ma rog, eu as supravietui ca-s baiat destept si voi profita de voi vazandu-va incoltiti si infometati. Ma rog

Luam un scenariu ipotetic. Vine un cataclism. Ce faceti? Sugeti pula, un tigan ar supravetui de 10 ori mai bine decat voi. De ce? Pai la fel o sa fie pt el. Tot rupt de foame ramane, tot tre sa gaseasca metode marsave de supravietuire. Voi care aveti nevoie de unealta in orice faceti... nu prea o sa ajungeti departe. In primul rand, nu aveti conceptul necesar. Pai eu din clasa 4a, invatam sa ma folosesc de chestii nefolositoare din camera ca sa ucid ganganiile tropicale care imi zburau prin geamul de la mansarda. Foloseam cutii folosite de lapte, tirbusoane, tricouri , chiloti si chiar propriul telefon mobil. Ca la cat de idioti sunteti, daca vi s-ar da un AK-47 in mana sa ucideti o regina viespe sau o matca gandac in loc sa ii scuipati sau sa ii loviti cu spatele armei, care se cheama pat, ati trage minim 3 gloante si ati face o gaura cat o minge de PIMP-pong.

Eu sincer, mi-as dori o apocalipsa. Dar nu acum , cand o sa ajung eu batran. Ca sa abuzez de batranete si cand voi o sa aveti copii si nepoti net mai prosti decat voi. In timp ce toti ai mei vor supravietui, ca eu-s barosanul barosanilor, inclusiv eu, batran si cu corpul meu de Iisus, ai vostri vor muri de foame si vor ajunge sa manance cacat sa aiba niste substante nutritive in corp.

Trist ce face omul la plictiseala. Oricum , metodele de ucis chestii zburatoare monstruase, merge, e testata de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu