vineri, 8 iulie 2011

Ma gandesc la retirare

Am avut o perioada de cacat, cel putin zilele astea au fost zile cheie in viata mea. Cu cat te crezi mai bun, mai tare, cu atat impactul esecului va fi mai mare. Nu stiu ce sa fac. Nu mai am altceva de facut. Ma gandesc sa ma schimb total.

As incepe de pe acum ,dar inca am un vechi eu, care-mi spune de la incindentele cu pricina , sa nu cedez, sa continui, sa nu fiu o femeie si sa ma predau sortii. Spun femeie referindu-ma strict in comparatie cu partea fizica. Stim cu toti ca femeile sunt poate, mai puternice ca noi, eu, doar ca ne place sa ne amagim in acest de joc de fatea-ascunselea al vietii. Avand in vedere ca mi-au mers toate prost, nu am de gand sa raspund cu aceiasi moneda, poate o sa fac dupa ce trec de soc, poate nu o sa o fac, dar ce voi scrie aici ,ramane aici si o zic sincer si din suflet. Vreau sa imi cer scuze tuturor pe care i-am : jignit, dezamagit, subestimat, batut joc. Fiecare se complace intr-un stil al lui, sa incerce sa iasa din tipar , sa fie unic. Va zic eu, nu se poate. Cel putin, eu nu am reusit. Asa ca... ma gandesc sa renunt la toate ideile, opiniile , gandirile, mistourile mele si sa devin o alta drona a societatii.

De scris, nu stiu cand mai scriu, ca vreau sa ma duc sa ma relaxez pe la munte, sa imi fac un plan despre ce voi face in continuare, blogul va ramane, daca cineva are ce invata de aici, sunt bucuros sa fiu eu cel care i-a dat informatia.

Nu e de vina sistemul, cat suntem noi. Salut.

Un comentariu: