luni, 25 iulie 2011

A venit iarna

Da, nu stiu ce m-a apucat, de am impresia ca e iarna. Mi s-ar parea smecher sa fie 0 grade in august, sau in ce luna o-m fi.  Cum am constatat acest fapt ? Simplu, am simtit un val de frig noaptea pe la 3 . Si am avut tupeul sa ies si sa ma plimb prin curte. M-am plimbat, avand in vedere ca-s inapoiat tehnologic, ar trebuit sa intru pe youtube sa-mi pun niste muzica. De fifti sent n-aveam chef, Papa Roach era prea vioi pentru ora aia asa ca am decis sa il ascult pe satanistul Marilyn Manson. N-aveam chef de urlaturile lui asa ca am cautat versiuni acustice. Ascultand Marilyn Manson si meditand despre viata ca de obicei in orele tarzii in noapte a venit un vant friguros pe geamul meu jegos.

Chiorasc eu ochii sparti de lumina monitorului pe geam sa vad care e atmosfera. Si vad ce numai iarna vad si care ma face sa ma simt magnific. Cerul, sangeriu, nori gri ca de la fabricile industriale si un contur stupid mai jos. E magnific. Si nu dragilor, nu m-am mai cacat. Noroc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu