miercuri, 13 iulie 2011

Contigency

Azi, la ora 11 cand rareori eu sunt haihui pe strazi, singur , analizez viata, in liniste. Vad o tipa, singura , frumoasa. O analizez si dupa intra dubiosul in actiune. Incep sa ma gandesc despre cum as vedea-o pe tipa asta, atacata de un violator cu un cutit. Ma gandesc, si-mi amintesc de visurile din copilarie.

Nu eram ca ceilalti copii de mic. Aia visau porcarii cu printese si balauri, eu visam acelasi cacat, doar intr-o versiune realistica si "spicy" Visam ca eram pe strazi, noaptea, cu un inceput de barba , putin nespalat. Adica putin in sensul de indetectabil. Nu sa candesc. In fine. Si visam ca erau violatori . Tipi mari, care isi foloseau ceea ce eu foloseam pe vremea aia sa ma pis in scopuri meschine in a le face pe femei , sau copii ca mine sa faca prostii. Aveam un camp redus, vizual si psihologic redus, deci nu am insistat sa aflu in ce consta chestia rea. Stiam ca era rea. Asta conta.

Asa ca eu ma bateam vitejeste cu tipii mari, eu aratand probabil cum arat acum. Ah ce bine ma simt cu aceste amintiri din copilaria mea bolnava partial. Si cand ma pupau don'soarele mari si frumoase, cu parul legat intr-o coada si fata simpatica si luminoasa. Mda, a fost o noapte care mi-a amintit niste lucruri care nu ar trebui sa fie reamintite. Pentru celalalte, exista mastercard. Futeamas in ei. Salut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu