vineri, 1 iulie 2011

Alti dubiosi

In lipsa de ocupatie am revenit tot la lucrul pe care nimeni nu mi-l poate lua. Blogul acesta. Am citit cateva povesti foarte interesante. Majoritatea oamenilor cu blog , observ ca sunt un fel de scriitori anonimi care au  in jur de 1000 de vizualizari zilnice. Acelasi cacat, din url in url , povesti si cacaturi pot face la fel de bine si eu. Desi le admir increderea de sine cu care-si mascheaza tristetea si constiinta de minciuna. Scriu niste chestii banale pe care vor sa le insufleteasca cu metafore de clasa a 12a . Sunt constienti/constiente ca mai toate cacaturi pe care le scriu , sunt niste falsuri, niste lucruri prin care ei se exprima, pt ca nu se simt atat de tari incat sa spuna ceva adevarat si se ascund in spatele unor vorbe.

 Nu scriu acest lucru ca sa ii fac sa se simta prosti. Scriu de plictiseala si mai mult fara motiv. Pt ca si eu la urma urmei scriu in 20j de randuri o concluzie. Doar ca, voua , publicul meu fidel si obscen , care probabil acum sunteti putini ,nu v-ar placea sa va zic asa... " Niste retardati tocilari au blog si au mai multe vizualizari ca mine" . Ca aici practic , noi astia cu blogurile suntem master-mindurile si voi muncitorii din stup. Doar ca eu am putini munictori , pentru ca am avut tupeul sa ma exprim liber si sincer ,ceea ce in zilele noastre rar se mai gaseste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu