marți, 5 iulie 2011

BAC-ul si prostii din tara

Simt in preajma mea, de cand cu rezultatele de la BAC , foarte multa tristete si ingrijorare. Tristete nu prea, decat astia care-s sigur constienti, ca n-au cum sa treaca liceul. Pentru ca ma simt bine azi si pentru ca am mult de munca si tre 'sa am un subiect de dezbatere cu constiinta mea in legatura daca am facut bine sau nu sa va demonstrez niste chestii.

Ba, gandeste logic. CUM, DAR CUM  sa nu treci un handicapat de BAC. Lumea in ultima vreme, si ma rog... lumea asta pe care o stiu eu, care e demna de un 8 , 9 la BAC lejer se sperie ca proasta ca nu o sa treaca clasa. In primul rand, voi nu stiti, ca sunteti niste labe care umblati numa' prin centru si singurii inculti de-acolo sunt taximetristii. Dar s-a gandit careva la liceele cu medii sub 6? , cate d-alea sunt. Faceti un calcul daca aveti timp. Calculati cate licee cu media sub 7 sunt, apoi cate licee sunt cu media peste 8.50 , faceti un raport , si comparati-l apoi cu raportul dintre cei care au promovat BAC-UL  si cei nu. In al2lea rand, DE CE PULA MEA, TREBUIE SA TREACA TOTI ? chiar asa dragoste de diplome a ajuns. Ce taticule? daca n-ai liceu , sau ai liceu , te face baiat mai destept?. Lasa sistemul sa te faulteze daca esti prost. In conditiile in care sistemul devine din ce in ce indulgent. Sugi pula ba. Tot la drumuri ajungi in Italia. Nu ai cum sa fii egal cu mine, cu altii. Ma doare-n pula ca ai avut o copilarie saraca, asta nu scuza prostia. Daca esti destept, esti destept, nimeni nu iti ia asta, nu ai scuza.

Si acum legat de bogatanii tarii care la fel au niste pizde sau niste pizdi prosti/proaste . La alea e la fel . Dau spaga, trece copilul, face o laba de facultate la privat, apoi la fel, ajunge sa suga pula pe la arabi ca sa vina acasa la tacsu sa ii arate ce Porche misto si-a luat din cunostintele ei.

 Iar voi , astia care mai aveti un dram de inteligenta in voi si care ati trait o copilarie cu palma peste ceafa daca nu iti faceai temele, nu va speriati dragii mei ca nu o sa treceti. De trecut, treceti sigur, va garantez eu, ca n-aveti cum sa nu treceti. Daca nu treceti, ajungeti la prima categorie, pula mea, m-am inselat eu, desi nu ma insel in privinta oamenilor prea des. Oricum, ideea e cu cat treceti. Ca voi astia cu inteligenta in voi  90% falsa , 5% reala, 5% lauda. Treceti cu un 6 ,7 hai si un 8. Si iarasi , va sclifositi ca v-a faultat sistemul.

Pula mea. va salut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu