miercuri, 27 iulie 2011

Rapp-ul romanesc, doar o manea cu texte urbane

Pe langa faptul ca-s scarbit cand scriu pe google "talentcumir" imi da un related "talentculinar" sunt scarbit la maxx de falsii cantareti de rap hip-hop si alte genuri asemanatoare. Eu impart muzica in proasta sau buna, nu in genuri.

Revenind la manelistii nostri. Da, stiu ca sunteti multi care ganditi la fel ca mine, doar ca va e frica sa va afirmati din cauza ca aveti prieteni care asculta asemenea cacaturi si nu vreti sa le distrugeti sentimentele. Eu imi bag pula, o muzica ramane proasta chiar daca o asculta Nea Caisa sau Osama Bin Laden. Cum mi-a trecut mie prin cap si am ajuns la acest grad scarbit incat sa scriu despre neplacerile mele? Simplu. Am vazut accidental o reclama de la Ursus, care cica promova muzica romaneasca. Unu' luase o chitara, dar care dadea clasa si vine un roacker pletos si nespalat si face niste rime de-an pulea si pe final Puya baga si el acolo un cuvant : roackeru: Uite ce e, uite ce e, da chitara inapoi....(intra in coma prostiei) continua Puya: grasule. Si cei de la ursus foarte mandri de mesajul trimis baga " Vino si tu la Ursus Evolution, evolutia muzicii romanesti" .

Sa moara nea' Caisa(altu, nu ala mentionat mai sus) de nu m-as duce cu zambetul pe buze la un concert live Salam, decat sa-l vad pe inaptul de Puya cum isi exteriorizeaza neuronii numarabili pe degetele de la prima mana.

Si muzica in general romaneasca, mie mi se pare o mare laba. Vai, INNA, o piticanie pitigaiata care canta o combinatie monstruasa de Dance cu Club. Si ma rog, altii din categoria ei. Ar mai fi manelistii, dar ei saracii, sunt tigani, nu-s romani. Am vrea sa fie macar aici romani, ca sa avem cu ce sa ne laudam... Eu personal m-am saturat de acesti inculti care vor sa faca muzica. Cre'ca daca ii pun din nou pe bancile scolii sa-mi zica mie ce note canta ei pe-acolo, se uita cum s-a uitat fraierul de Adam la Eva cand ea facea bisnisul cu Sarpele. Nu laud manelistii, ca si ei au niste versuri de te doare materia cenusie de la mansarda, dar de bine de rau, au ureche muzicala, chiar daca-s la fel de inculti pe partea teoretica, au in sange divertismentul muzical, nu-l falsifica cei mentionati mai sus.

Cam atat pentru azi. Vedem ce-o mai fi si maine.

P.S: Acu' si Adam prost, ca daca era mascul adevarat. Ii futea o palma peste ceafa Evei ca face marsavii pe la spatele lui si pe Sarpe l-ar fi batut cu creanga de copac de unde a luat marul. Eu personal il iert, ca a fost primul mascul uman . Daca in zilele noastre inca mai exista ca el si totusi inca nu ii bat cu o cutie de suc, de el de ce sa ma iau?

5 comentarii:

  1. esti prost in legatura cu "roacker pletos si nespalat"

    RăspundețiȘtergere
  2. Adi Igrișan e un mare om

    RăspundețiȘtergere
  3. ma simt foarte vesel, ca tu ca un prost te-ai suparat, pentru ca l-am facut pe cel pe care dai tu laba-n baie cu parul in ochi "roaker pletos si nespalat" . te felicit ca poti sa asculti asemenea personaj, ai trecut de gradul de prostie admis de un caracter normal uman

    RăspundețiȘtergere
  4. vorbind de laba, cand ma uit la tine... pun pariu ca o arzi de fff mult timp pe laba si o s-o mai arzi muuuuuult timp de acum incolo... esti praf... inchide blogu' coaie ca te faci de ras.
    P.S. (nu ca ai sti ce inseamna PS (chiar daca il folosesti))... Cartea ta de vizita? : "Te rog nu te scobi cu ea intre dinti dupa ce o citesti" ... nici la cur nu m-as sterge cu ea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Spune-i lu' mata sa se spele la pizda ca diseara trec pe la ea. Cat despre cocoseala asta vis-a-vis de mine e usor sa o faci la oricine pe internet

    RăspundețiȘtergere