duminică, 3 iulie 2011

Satana e femee

Eu vad razboiul asta dintre Dumnezeu si Satana ca dintre barbat si femee. Dumnezeu, tipul de barbat cucerit si priceput la toate, dar care totodata detine controlul suprem in situatiile critice. Satana? Tipul de femee care crede ca poate controla pe propriul ei Dumnezeu in timp ce acesta o lasa sa se amageasca in cateva victorii superficiale.

Pai pula mea. Incepem cu partile usoare. De ce? dar de ce. Dumnezeu=cuvant masculin , Satana=cuvant feminin(se termina in vocala si daca il si intonezi in gand cum trebuie o sa te si prinzi). Ma rog, mai toate numele de barbat care se termina in vocala mi se par nume de cacat sau de ghey sau de femee. Un barbat care-l cheama Zaharia nu prea ofera incredere nu? In fine. Sa nu va prind ca ma luati pe mine ca in engleza i se zice "Satan" si alte cacaturi. Fiti nationalisti, credeti in limba voastra.

Continuam cu lupta asta. Pai pula mea. Noi, fiintele respirace de aer suntem copilul . Dumnezeu tatal, Satana mama. D-aia e mai mult rau pe Pamantul asta decat bine. Ca Dumnezeu vrea sa ii lase Satanei nitel control sa creada ca stie ceva. Cand vine Apocalipsa, respectiv divortul , Satana va fi net infranta si extirpata si va disparea din societate respectiv din carti sfinte si alte chestii . Noi o vom duce bine. Vom trai viata de lux cu tatal Dumnezeu ,care ne va invata toata smecheria lui si ne va duce numa in Abu Dhabi respectiv Rai-ul.

Asa vad eu azi chestia asta. Maine o sa fie altfel. Sunt sigur. Salut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu