sâmbătă, 23 iulie 2011

Hai sa fim prieteni

Am renuntat la agresivitate , la ura , va iubesc ep toti, prosti cum sunteti, eu va plac . Pentru ca fara voi, nu as mai avea ce cacat sa mananc pe aici, iar voooi, la randul vostru, sa va delectati cu el. Imi cer scuze daca v-am distrus mentalitatea ca eu v-as respecta pt faptul ca ma cititi. Eu fac site-ul un mediu ambiant si placut pentru mine.

-s o persoana directa, intotdeauna ma incurca introducerea, acu' ca am scapat de ea, va voi istorisi cateva din ce mi s-a mai intamplat. Ies cu bicicleta in fiecare zi in parc. Inevitabil auzi probabil cele mai tampite discutii din tot bucurestiul. De specificat limbajul smecher cu care vor sa-si impresioneze fraierul interlocutor. Azi am intalnit 2 proaste care vorbeau despre mama uneia care are facebook si o controleaza la comentarii.
Mda, m-am plictisit si m-am si cacat, deci nu mai am ce imparti. La revedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu