miercuri, 22 iunie 2011

Jocurile si jucatorii

Aveam de gand sa scriu o capodopera si totodata o instigare la prostie , probabil am facut-o aseara si nu imi aminteam parola sau n-aveam chef sa intru sa scriu , asa ca am scris-o in notepad . Dar o voi pune alta data, destul de curand. Am ales sa scriu despre asta ca mi-a venit rapid in minte , iar aialalta nu are cum sa se piarda, doar un copy paste si voila.

Jocurile-s interesante si totodata trezesc competita in tine. Ah futeamas in ele jocuri ca mi-am pierdut 6 ani din viata sa fiu cel mai bun la ele . Si din nefericire sunt( Vorbesc despre jocurile de calculator desigur). De ce din nefericire. Pai mdeh, numa' copiii aia cu dizabilitati in a comunica cu persoane reale sau care nu ii fascineaza viata destul cat sa le distraga nitel atentia de la LCD-ul de vreo 20j de milioane cumparat de tata sau cei care vor sa fie buni la ceva si se amagesc cu jocurile.  Jocurile-s o prostie . Viata e adevarata provocare si smecherie. Nu pula mea CS sau mai stiu eu ce. Te mananca-n cur de arme si de alte astea? Du-te nepoate in armata , frumos , ca si asa n-avem infanteristi.

Daaar , cel mai grav ma dispera forumurile de jocuri . In special discutiile legate despre acel joc si nesatisfactia unora  . "Mpula mea, trebuie schimbat topul ca eu-s nou si nu mai am cum sa intru" . Clasic nu?
Acum apar inca 2 prosti care zic "da" in cam vreo 6 randuri. Si apoi vine un al 3lea sclav care o arde inteligent cu aia" Mama, get a life , nu jocul conteaza nu pu;lsdghkhshfs" . As bate pana maine dimineata specimene d-astea. Pai mpula mea, zici tu ca e joc si ca nu se merita... dar atunci de ce morti tai scrii? sau tie frica ca acesti newbie care au potential talent te scot din top pe tine si nu te mai poti lauda la prietenii tai pletosi ca esti intr-un top de ceva. Nu conteaza ceva-ul ala, conteaza ca esti in top   si te simti pula mare pt asta.
P.S: Mda , iarasi am abordat o singura nisa, astia care nu au practicat domeniul jocului si le se pare extraterestru cacatul ce l-am mancat aici ... va sugerez sa nu va interesati ce inseamna. Jocul e ca un drog. Te simti bine , dar te face prost.

2 comentarii:

  1. si tigarile sunt drog, da nam auzit sa prosteasca pe cineva ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. faci o mica confuzie. asociezi drogul cu tigara prin faptul ca ele sunt VICII. dar ele sunt complet diferite, pot adauga si alcoolul in ecuatie si la fel, alcoolul nu prea prosteste. eu m-am referit strict intre droguri si jocuri

    RăspundețiȘtergere