miercuri, 2 noiembrie 2011

Veselie Bucurie.

M-am gandit eu asa ascultand niste manele in baia mea fara lumina de o saptamana si ceva care chiar cred ca voi face. Mi-e prea lene sa ma duc la raionul de Electro-chestii sa-mi iau un bec, oricare ar fi el . Revenind la chestia dubioasa cu facutul de chestii . 

Am decis ca voi face o poveste, adica un fel de jurnal despre o persoana , un cacat , un eveniment. Avand in vedere ca scriu 90% de pe tron, trebuia sa fie ceva comun cu veceul. Dar de ce comun din baie daca nu chiar din baie. Ba fratilor , am o musca bizara care cand zboara nu o vezi  . Adica o vezi dar foarte de-an pulea , ma rog sunt si eu chior.  Asa ca pana moare musca voi scrie despre ea in mare parte .

Asta a fost asa introductiv, fiind intr-o stare de extaz de 2 saptamani incoace chiar daca ambele au inceput de cacat si s-au terminat de cacat, tot vesel ma simt  si ma simt in stare sa impartasesc cu voi  acest lucru. E o prostie , o pandemie o pula mea intr-o hartie . Mda , constat ca ma schimb.  O fi ca menstruatia la femei . De devin mai violente sau mai pretentioase. Doar ca la mine e pe invers. Iubesc orice cacat , chiar daca e totalmente idiot... Mi-am trecut celularul in italiana. Daca tigancile pot invata de pe acasa TV  , eu de ce sa nu pot de pe smartfaunul meu?

Data viitoare trec la recenzii si cat de sila mi-e de ....? nu stiu, gasesc eu ceva .

P.S: Concluzia finala e ca. oricat de bine m-as simti si as iubi orice , oricum , oricand, numele Ernest e de cacat.
P.S#2: Asa am numit musca, Ernest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu