luni, 7 noiembrie 2011

Reclame de cacat, public de cacat

Fac infarct cand vad la Yahoo reclamele iForex. Iti dau muie iForex. Toata pula mea, sa o inghiti, daca incap si coaiele , ia-le si pe ele. Sunt niste anonimi de genul: Cu iForex din 300$ in mai am facut 1400$ in august. Cum pula mea sa-mi torni asemenea minciuna? In viata poti fi cert de mai multe lucruri. Unul dintre aceste lucruri e: bani in plus avantajos, cazul baietilor de la iForex , ori prin furt, ori prin cerseala. N-ai cum coaie , logic vorbind sa faci asa ceva. Mor de ciuda cand vad asemenea minciuni pe fata . Puteau sa zica : Esti un prost, da click aici. Si tot nu ma suparam asa decat sa-mi toarne o minciuna care nu stiu , nici pe la 8 ani banuiam ca e ceva marsav. Ma rog , pe atunci intram numa' pe educativa.com unde furam referate la romana si pe site-urile de cantar-straic, unde am dezvoltat acest repertoriu de injuraturi obscene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu