duminică, 30 octombrie 2011

N-am facut nimic

Mda, am stat de 1 saptamana incoace intr-o stare larvara permanenta. Totusi , imi fac curaj prin tastele jegoase sa scriu ceva. Fie el si de cacat. Mda ce usor a fost pana acum sa scriu. Cacat, o dam cu d-alea batranesti . Ce muzica asculti? Pula mea, eu nu cred ca e relevant pentru cineva sa stie ce muzica asculti tu. Uite mie nu mi-ar pasa sa-l intreb pe unu'/una " ba laba, ce muzica asculti?" . Dar mai de cacat mi se pare sa fii intrebat. Coae ce muzica asculti . In astfel de situatii, trebuie sa minti. "Mna, pai Nicolae Guta si Metallica FTWWW".Dar nu mintit sa tremuri . Tre' sa ai credibilitate sa pari asa nesurprins de faptul ca tu ca individ poti asculta si Metallica si Nicoale Guta. Mda , asta mi-am amintit, pula mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu