sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Mental

Mental te fut, mental te bat, mental de injur , mental sunt intreprinzatorul tau. N-am nevoie sa iti dau muie fizic ca nu sunt poponar. Psihic e altceva. Lumea nu se mai bate din '00 incoace. Ma rog, se bate, dar sub diferite forme. Ca mananca astia cacat pe la teveu ca unu' i-a spart dintii lu' altu cu cricul de la masina pentru locul din parcare din fata blocului asta e cu totul alta problema.

Lumea deja e plictisita, cauta schimbarea. Nu sunt eu schimbarea cum nici Mesia nu sunt. Chiar daca as vrea sa fiu. Mda, Mesia nu. Si nu ca sunt satanist. Dar e o responsabilitate prea mare. Adica l-as respecta pe Mesia, oricare ar fi el . Sa fie Allah, Dumnezeu, nu-mi pasa. Mda, ce repede se trece dintr-o situatie intr-alta. Acum mi-am amintit sa scriu despre Ernest. Mereu uit. Saracul Ernest. Dar trebuie sa debutez un cacat intelectual sa nu par o pizda penala care face misto de alte pizde dublu penale. In viata poti sa faci parte din tot felul de categorii sociale. Dupa ce haine imbraci, dupa cum vorbesti, dupa ce anturaj ai, dupa ce muzica asculti , dupa ce futi , pula mea. Ideea e ca in loc sa ma dau pularau ca sunt seful vostru, o voi lua astfel . Eu sunt o pizda de om . Simplu nu? Te-am facut fericit cititorule ? Mda, dar daca mergem pe instructiunea ca eu sunt o pizda de om , tu esti triplu pizda, defapt nu triplu pizda. -273.15 pizda . Gradul de pizda umana absolut .

Asta sunteti voi . Eu sunt -1 , voi -273.. Care e mai avantajos? Eu zic ca eu . Oricum ar fi, eu zic ca eu, ca doar nu-s prost sa va dau eu dreptate. Viata e misto. Asta e concluzia din seara asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu