vineri, 25 noiembrie 2011

Technical issues

Blogul asta merge si va merge pe ideea de blog underground. Adica e acel lucru de care nu vorbesti in public. Incepe usor usor sa fie popular si vad in viitor problema asta. Nu scriu chestii nemaivazute si nemaiauzite . Scriu orice gandeste fiecare si prin chef de martirizare am decis ca trebuie sa zic eu lucrurile pe fata. Asta il face diferit. Ca nu are ceva necunoscut. E ca si cum sa zic ca prostia nu e originala doar pentru ca sunt prea multi prosti. Nu am reclame, nu ma incalzeste ca au  intrat 500 sau 10 prosti pe zi . Aur nu gasesti in copaci cum nici blog mai de cacat ca asta nu gasesti. Asa ca pula mea, nu vreau sa am probleme de genul asta si sa ajung sa folosesc "Continutul pentru adulti" chit ca teoretic nici eu nu as putea intra.

Ma rog, am incercat schimbarea URL-ului dar dupa multe ganduri decizii, plus ca pagina de search google nu updateaza constant, am decis ca trebuie sa ma intorc la talentcumir. Si nu e blog la zi sa schimb URL-ul din zi in zi si voi sa il cautati pe google mancavar de parliti ce sunteti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu