vineri, 11 noiembrie 2011

Cel batut

O zi normala din viata mea. Mentionez faptul ca asta a fost de-a dreptul anormala. M-am sculat pe la 8 dimineata. N-am mai facut acest lucru cre'ca de 5 luni . In fine. Ma scol. O ard la o tura de Modern Warfare... Am zis cre'ca de 10 ori ca ma las de gaming, n-am facut acest lucru... pula mea.

Pe la 10 constat  ca intarzii in bisnisurile la care tre' sa particip. In graba iau ce gasesc decent la indemana. Mi-am niste pantaloni cu niste cerneala la buzunarul stang . Si o pereche de sosete care o soseta era rupta de la deget pana la calcaiul lui Ahile. Ies afara, trag aerul inghetat si nu vad pe strada decat niste someri ca de obicei. Nimic concret... Merg merg.. si deodata. Apare EL. Da.. EL... CINE? cum cine? EL... Copilul care e cu brio bataia de pula a societatii. Nu era trecut de clasa a 5a. Se uita in ochii mei plin de speranta. Nu stiu ce vedea la mine asa de interesant . Aveam o mecla bucsita de cosuri si ochi spanchii. Dar se uita la mine de parca eram Iisus fracsu.  Avea o mecla trista.. care pana si pe mine, m-a facut sa-mi fie mila de el. Dar o mila nu stiu. De parca ma facea sa ii dau un bon de masa fara ca el sa-mi ceara. Se uita cu ochii lui cei tristi la mine de parca vroia sa-mi spuna cine il bate.. care fata il scuipa intre ochi...

Eram milostiv instinctual , rational ma gandeam ca EL, e acea persoana de care eu tot vorbesc si o vad uneori in visele mele. Acea persoana care isi ia bataie si e un martir de mic. Avea o geaca rosie de fas, nu parea a fi sarac, mergea aplecat cum mergeam si inca mai merg uneori si eu. Un fes de aurolac ca cum am fost fortat sa port si eu pana in clasa a7a .

S-a uitat la mine capo-al-fine din punctul in care am ajuns amandoi in aceiasi raza vizuala. Mi-a zambit prietenos. Era un fel de conexiune stransa. El un fel de Jedi si eu padawan ... eram demn sa inteleg prin ce trece el. Dar un zambet prietenos de nu stiu. De-ti imprima scena aia cand Iisus a fost rastignit. Nu pot sa zic ca mi-a parut asa de rau... incat sa raman in epiderma si sa-i dau lui toate toalele mele. Dar tot, a avut un impact major asupra mea. Ma facea sa-mi cer scuze pentru tot ce am facut altora

P.S: E intamplare PUR PUR reala.... In morti tai credeai ca scriu fictiune a? Nu scriu fictiune, totul s-a intamplat , am fost prea socat ca sa duc mai mult de 2 comenzi , asa ca n-am putut sa imi scot telefonul sa-i fac o poza sa ma crezi. Muie ba 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu