miercuri, 9 noiembrie 2011

Ca o pizda/ like a pizda.

Groah & greeting Romania , Bucuresti, veceul meu. Azi iti voi povesti despre schimbarile mele spirituale si de stare. Simplu, imi schimb ideile , starile ca o gravida in luna a6a. Te injur de morti pe la 4 si pe la 10 iti zic " te iubesc" ca un sot care tocmai a fost la curve, umil si trist. Simplu, te ador, esti veceul meu. Tu ma intelegi, eu nu . Nici pe mine, nici pe tine.  Tu ca veceu esti foarte cul.

Esti o chestie/persoana , ceva la granita clar care ma face sa fiu eu. Dar eu sunt , nu stiu, poate prea nerecunoscator fata te tine. Nu ti-am zis, dar te iubesc, te iubesc din toata inima. Si imi pare rau ca sunt asa de las sa nu ti-o zic in fata. Mi-e frica sa ti-o zic. De ce sa ti-o zic? La urma urmei poate nici nu-ti pasa. Poate da .Poate sunt nebun sa-ti arat tie ca persoana.

 Dar tu ba cititorule... te-ai gandi macar 5 minute la veceul tau , ce ai face  daca ai sti ca veceul tau poate vorbi.

Nu are prejudecati fata de tine. E destinat pentru 1 lucru. Sa iti faci nevoile . Dar eu cred ca i s-ar potrivi bine sloganul de la fratele lui tomberonul de la McDonald's . "Lasa-ti aici, nevoile si grijile". Ce ai putea discuta cu un veceu vorbitor? ORICE. E un lucru. Defapt o chestie lucru care face cele mai josnice chestii pentru tine.  Cu exceptia stersului la cur. Inca il asteptam pe fratele sau din China sa ajunga si la noi.

Dar ideea e ca veceul nu e apreciat cum ar trebui. Sau doar am ajuns eu la o legatura bizara gen Jedi cu corpurile sanitare. Maine o sa-mi intreb chiuveta ce face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu