sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Eu tu si ceilalti prosti

O forma generalizata a lumii la nivel de individ e ceva asemanator cu : tu , eu si ceilalti prosti. De acel "eu" sunt sigur, e constant, "tu" determinant si "ceilalti prosti" care-s mai greu de determinat decat infinit minus. Ma voi arunca intr-o caracterizare vaga a prostilor. In viata orice om intra involuntar in tangenta cu astia. Cum am zis, sunt foarte foarte multi . Ce e sigur e ca iti dauneaza pentru sanatate si pentru integritate. Da , devin prea serios si nu e tocmai ce mi-am propus.

Sunt prosti veseli care cred ca prin faptul ca socializeaza cu oricine si ca vor sa scoata din ordinar pe ceilalti ii face cul. Cu timpul te obisnuiesti. Prostii dedicati, care chiar vor sa arate ceva. Un fel de sa zici ca "Apa fierbe la 373.15 grade kelvin." -" Nu ma, fierbe la 100 de grade celsius..........aaaa chelvin da da da, e cum zici tu, am fost de acord cu tine de la inceput" . Muie!

Dar un caracter de prost suprem ,si cu asta nu trebuie sa te iei in gura, ci sa-l eviti usor, e cel orgolios si fudul. Incerci sa ii arati ca e retardat, ca nu vrei sa ai vreo tangenta cu el, dar el vrea, vrea sa te futa ca ce pula ta te iei tu de el sa-i zici ca e prost. Stai ca vine el la tine sa-ti demonstreze cu tarie cat de retardat e . Si nu te lasa in pace . Cu cat crede ca poate sa-ti demonstreze ceva nou sau sa arate ca el defapt nu e prost , e super-prost , se blocheaza si incepe sa creada ca chiar poate. Cine pierde? Tu desigur.

 El pula lui , sustine cu tarie ca vezi Cristoase are 400 de prieteni in lista, vorbeste la telefon non-stop si ca n-are timp de tine. Se contrazice in vorbe, cre'ca in fapte tre' sa ii spui dreapta ca sa o ia la stanga. Si dupa ce ii distrugi universul zicandu-i ca daca tot e asa o persoana importanta si ca tu esti defapt luzarul , sa te lase in afacerea ta in pace si sa vorbeasca cu cele 400 de id-uri de pe messenger. Nu e destul. Trebuie sa ii zici ca tu ai 40 de oameni si sa ii spui ca ii stii pe toti dintr-o experienta si nu dintr-o strangere de mana. Ca prostul din aia 400 stie maxim 15 si vorbeste cu 5. Nu e destul . Trebuie sa ii zici ca tu nu vorbesti la telefon decat 5 minute doar ca sa spui locul unde te vezi cu acea persoana sa faci un cacat misto  . Nu 4 ore povestind despre ce a facut X cu Y ca si asa ce pula lui, are 4000 de minute, are de unde, acum hai sa-i lingem in cur pe aia ca ce au facut. Tot nu e de ajuns. Ma rog , dupa argumentele astea scapai de mult prost, dar d-asta mi-am permis sa povestesc despre caracterul asta.

 E mai special. Are orgoliul ala dom'le . Sa iti para rau ca te-ai luat de prostia lui . Si situatia cea mai nasoala e cand prostul e defapt femee. Ca in ultima instanta apelezi la mama natura ,ii futi un pumn in gura si nu mai are tupeu la tine, dar daca e femee nu prea ai ce sa ii faci , ca zice lumea ca esti taran sau tigan dupa si proasta iese castigata . As fi facut o dedicatie , dar de ce sa stric surpriza? O las sa se framante si sa se intrebe 20j de ore in fata oglinzii daca despre ea am vorbit si  ca din cauza ei am dat lectia asta de morala de clasa a 4a. Da fa, ca d-aia am blog sa mananc cacat despre voi public futu-va-n gura de lepre.

P.S : Ati observat cat de des am folosit cifra 4?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu