duminică, 6 noiembrie 2011

Cu scarba

N-am simtit sentimentul asta vis-a-vis de comentarii pe internet. Dar cand mai citesc pe site-uri comentarii atat de roz si atat de fanatice in lins in cur , ma ia cu greata la propriu. Imi vine sa borasc, sa mananc ceva , si sa-l borasc la loc . Repet procesul de 3 ori .

Adica pula mea, eu inteleg ca ai 2 prieteni virtuali si ca aia cica te inteleg si ca pula ta, faceti ceva misto chiar daca n-ai macar nici certitudinea sexului persoanei respective dar nu pe internet sa vad si eu sau alti prosti . Ma doare fix in gaura pulii ca tu cu nu stiu cine ati facut cacatul ala. Nu nu-mi pasa. Dau muie tie si celor care comentati cacatul ala. I-as da internetului, sa va salvez pe voi, din nefericire nu pot ca el nu stie cat de retarzi sunteti. Eu imi pot inchipui, si e de ajuns. Pula mea. Mi-ar rusine de mine sa mananc cacat alaturi de cineva si sa par impacat cu ideea.

Fals. Ti-as da la muie fara regrete.

P.S Nu am nicio concluzie pe seara asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu