luni, 28 noiembrie 2011

Ernest si complexitatea vietii

Melancolic, puternic miscat de eterna cortina de stele..... stop, stop, stop.
.....

...

...

Pula mea, n-am mai scris nimic la circ . Prea multa gandire, prea mult orice. Pula mea, ce e cul si sa radem azi? Nimic. Problema e ca prea veche schema. Nimic nou pe pamant. Prostii sunt tot prosti. Ascult Andra, asta inseamna ceva.

Imi vine sa vomit. M-am dat intr-o roata d-aia bizara in parc de se dau copiii mici , eh, pe vremea mea nu exista asa ceva asa ca mi-am trait copilaria intarziata. AAA DAAAA  . Mi-am amintit, zic de 2 saptamani poate chiar mai mult ca voi scrie despre Ernest. Asta e clipa. E clipa cand voi scrie despre Ernest si voi scrie in sfarsit o continuare la  ceva.

Ernest se inmulteste mai repede decat pot paianjenii mei de la spatele veceului si a chiuvetii pot manca. La moment am vreo 5 Ernesti . Care nu dau semne sa vrea sa paraseasca baia . La inceput mi-a fost frica ca vor evada ei si isi vor imprastia samanta in cele mai intunecate colturi ale camerei asteia . Dupa le-am deschis usa pe risc propriu de persoana fizica sa vad daca ei vor sa exploreze alte taramuri. Le place baia mea intunecoasa care nu a mai avut lumina de la bec de 3 saptamani. Zboara al naibii de rapid , dar nici nu mi-am dat silinta sa ii prind. Clar e ca Ernest prospera in baia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu