sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Se presupune

La ora 11, in ziua de 11 ,in luna de 11 si anul de '11 , tre'a sa murim. Pula mea, eu n-am stiut asta, clar e ca sunt indistructibil ca prostia . Am supravietuit de 17 ierni incoace la: Al 3lea razboi mondial... la sfarsitele lumii ,partea I si partea a IIa si la faptul ca nu mi-a murit nimeni drag pentru ca n-am dat un mass la 10 persoane din lista de yahoo.

Cica tre'a sa-mi pun o dorinta... Pula mea, nu cred in chestii frumoase. M-am obisnuit cu ideea ca ce merge rau, merge spre mai rau.  Adica dorinta la ce? Am tot ce-mi doresc. Un acoperis deasupra capului, destule haine cat sa nu devin monoton si o gandire mult prea bogata zic eu.

Singura dorinta care as fi avut-o era sa supravietuiesc ziua de maine. Adica la evenimente de cacat, dorinte de cacat. Vine sfarsitul lumii azi, ma rog, ieri , eu vreau sa supravietuiesc maine adica azi.

Si sincer, astept 2012 sau 2063 . Irelevant sincer. Va dau eu un fapt sigur care nu se va intampla . Daca se intampla, promit sa inchid blogul si sa nu va mai fut la nervii ocularii cu ideiile mele. Maine, data de 13 noiembrie 2011, nu va veni, niciun cataclism, nicio boala, niciun sfarsitul lumii. Apreciati faptul ca intru la pariu cu predispunerea de a pierde, ca e data de 13.

Pana atunci raman cu I-side.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu