luni, 5 decembrie 2011

Idei

De scris cre'ca am vreo 3-4 subiecte. In schimb lenea e prea mare. Unul ar fi sa scriu intr-o argumentare frumoasa si coerenta de ce blogul asta e non-profit si la un nivel agasant de lucruri spuse direct. Mneah, n-am chef de recenzii. Ar mai fi sa continui pentru curiosi, episodul 3 cu Ernest. Ce pula mea? Facem seriale aici? Nu. Si ar mai fi codul bunelor maniere pe facebook. Mda, mai nou lumea nu mai socializeaza la o sticla de bere proasta sau napolitane joe luate cu bani cheta. Si de aici mi-a venit ideea ca mai toate chestiile sociologice se dezvolta virtual. Ceea ce pentru pedofili e destul de ok. Nu mai trebuie sa rapeasca un copil oarecare de pe strada. Il cheama frumos pe Petre Ispirescu numarul 74 , casa cu o Dacie 1310 galbena cu un Nike pe luneta. Dar eu ma gandesc in chestiile astea cum sa fiu rau, nu exista ceva care sa-mi placa, adica da, dar foarte rar, dar dupa zic ca irelevanta opinia mea si ca n-are rost.

 Eh, dar hai spuneti-mi voi , de cate ori nu vi s-a intamplat sa vedeti o poza de cacat, un link de cacat, o gluma de cacat, o conversatie de cacat, o persoana de cacat? Nu v-a fulgerat NICIODATA, dar NCIODATA gandul ala, sa ii ziceti ca arata ca un bichon deranjat la intestine si ca talentele de photoshop nu sunt vocatia persoanei?

Mda pula mea, nu te mai minti ca tu nu ai face asa ceva, sau daca chiar crezi ca-s distrus, nu mai citi, daca citesti te face la fel de distrus/distrusa ca mine , fa calculele si zi-mi cine iese castigat. In fine , acum ideea e in felul urmator. Sinceritatea pe internet strica. Ma rog, mereu strica. Ori lumea nu te crede, ori esti luat de prost. E la fel ca in cazul pedofilului. Ori copilul nu te crede, dar nici nu prea te mai baga in seama , ori iti da ignore pe mess si nu iti mai alimenteaza gandurile psihopate. Ma rog, daca chiar ai persoana care sa te iubeasca asa de mult incat sa se minta si sa nu creada ce vrei sa ii zici, go ahead, zi ca arata ca un cur si o placinta si jumatate.

Ma rog ideea e ca pe facebook nu prea poti sa faci asa ceva. Chit ca putini/multi vor fi de acord cu tine, nu te vor sustine , vor rade ca niste lepre in casa si iti vor zice cel mult pe ascuns cat de universal valabil esti. Dar nu te incalzeste. Clar e ca, hai sa fim seriosi , nu i-ai zice ca e grasa? nu i-ai zice ca machiajul e strident? nu i-ai zice ca e prea scund, ca e prea slinos? Normal ca da, dar din bun-simt dai like si zici, hai sa ii dau si eu ca in rahat zice ca lumea ca cumva Doamne fereste nu mi-a placut poza. Sau glume expirate de pe 9gag si lulzz care pana si cacatul plutitor cu miros de frana de tren e mai hazliu. Concret e ca putini sunt aia care sa zic, da ba mpula mea , asta e gluma adevarata, da ba mpula mea, asta e poza cul cu okelarii versace si paltonul berska. Dar in fine, las ghidul concret aici , ca pentru prosti:

1. Nu zici cuiva ca arata de cacat intr-o poza.
2. Dai like chiar daca nu iti place poza, dar iti arata misto la CV
3. Ai voie sa zici ca o gluma e naspa, dar intr-un comentariu amuzant si prietenos
4. Nu ai voie sa vii cu corectii gramaticale , fututen gura ca nu esti profesor de romana.
5. Dai like la o melodie chiar daca ai ascultat-o 30 de secunde si ti se pare de cacat, dar iti pare misto numele melodiei.
6. Pula mea, pe facebook trebuie sa fii disponibil mereu, ca mai nou asta e noul mess. Nu raspunzi la buzzuri pe mess dar daca te gasesc pe facebook , imi spui povestea nemuririi.
7. Nu dai stari rasiste sau comentarii elaborate.
8. Nu incerci sa cauti mila celorlati prin" dati-mi un like".

Ma rog, 8 e regula de bun simt. Nu mai zic ca voi scrie ceva , ca sunt sigur ca nu o voi face si imi vor veni in minte alte idei.

Ah, si 9. Trebuie sa fii prefacut cat sa te iubeasca ceilalti.
10. Avand in vedere ca facebook-ul e ca pentru politie si pula mea, are pretentia de a fi real ,nu dai in cacat nickname-uri sau cum te strica jean craioveanul dorel , da-mi un nume real daca vreau sa te caut, nu sa scriu coade binare. E de neam prost, sau te crezi vedeta ca sunt prea multe Andreea nascute in 95 si trebuie sa zici D33A954U. Muie ba. In pula mea cat am scris. Merita postat pe mess.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu