marți, 18 octombrie 2011

Muzica buna aka bubuiala

Scriu azi ca presimt ca maine voi face alte cacaturi mai misto.

Am mai vorbit de ea. Dar ca ceva sa fie bun, tre' sa aiba bass. Un bass puternic, nebun, de cand dai boxa la maxim sa dea cu trepidatii in dulapul cu argintarie a lu' mata. Ceva grav de tot, sa sune lumea la politie. E o arta. Sa estimezi cat le ia la rupti-n cur astia de la garda sa vina sa iti bata-n usa.

Clar e ca tre' sa o faci pe nepregatite. Nu tre' sa faci o planificare. Te scoli ,dai o muie-n palma , te pisi,  eventual te speli pe dinti daca simti nevoia si zici " ia sa bag eu o bubuiala pana plec la scoala ". Nu conteaza ce pui. Ce pula ta? pui pentru tine sau pentru vecini? Pentru niciunul. Ce-ti cade tie la indemana. Bagi manele la preferinte daca esti mai extravagant, sau bagi un dance sau rock satanist pentru prietenii mei pletosi. Dar sa dai la maxim , grav asa de tot, de sa nu te intelegi cu primele 10 persoane intalnite dupa ce-ai iesit din casa.

O idee ar fi daca sunteti niste drone de incredere, sa dati toti bubuaiala in acelasi timp ca sa se bulverseze, sa creada garda ca e o revolutie muzicala. Pula mea. "Viva la revolution"- Cheguevara, sau cine pula mea a scris citatul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu