joi, 27 octombrie 2011

Nimic nou

Tot am impresia ca am scris titlul asta. Bag pula(figurativ desigur), o sa scriu posturi cu numele asta pana imi trece cheful de numele asta. In fine, trec la fapte . O sa torn ceva intre. Nu scriu nici violent si nici ceva de bine. Defapt nici nu stiu ce vroiam sa scriu. Vroiam sa scriu ceva dar nu stiu ce. De ce scriu? Poate am zis, am uitat, nici n-am chef sa abordez subiectul sus. Sa va mint ca telefonul meu imi aduce hartia igienica? Nu imi sta in fire sa scot minciuni. Sa scriu despre faptul cum deraiez de pe filonul ideal al vietii? Ca m-am apucat de baut si era sa cad intr-un sant. Neah, n-am ajuns la gradul ala de degradare umana. Sunt indecis in ce sa fac. La moment "da" inseamna "nu" si invers. Adica practic nici nu mai imi pasa de ce se intampla. Mi se pare de cacat sa fii jurnalist. Asta e concluzia pe seara asta. Sper ca mi-am implinit scopul pe seara asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu