joi, 13 octombrie 2011

Eu de ce pula mea injur?

Cica e fara sens sa injuri, mai ales asa, gratis. Injur ca vreau sa injur. Da ' e de cacat, dar nu stiu, eu merg pe ideea de injuratura ca un fel de condiment literar interzis. Adica:" Fane a cazut cu bicicleta" Handicapat sa fii sa iti pese de Fane dupa. Dar " Fane a cazut cu bicicleta si l-a injurat de morti pe tiganul care i s-a bagat in fata." Oare ce-o sa fie? O sa iasa de o bataie? Injuraturile au scopul lor. Depinde de ce injuraturi vorbim. Adica da , alea de TIR-ist " atarnami-as chilotii de crucea matii" intra deja intr-un cadru agresiv, violent care pe mine nu ma fascineaza.

Dar injuraturile alea " Pula mea in gura ta" merg perfect cu orice ocazie. Singura problema e cand te iei la injuraturi cu femee. Are net mai multa experienta. Cum vine asta? Simplu, tu injuri ca un taximetrist fara sa tii cont de ce scoti pe gura , in schimb ea fierbe ca o damigeana de vin si isi calculeaza fiecare mutare.

Pula mea, a fost o a dreaq de filozofie lunga , speram sa mai tina, dar am terminat de cacat, d-aia am scris in 2 posturi m-am dus la buda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu