miercuri, 19 octombrie 2011

Dumnezeu si salvarea gratis

Mda, vroiam de multa vreme sa scriu ceva legat de aceste caractere de oameni. Inainte de a beli stiuca o dau ca" ba, ca-s cel mai tare , am coaie de otel inoxidabil " . De Dumnezeu stii? - " Mneah, cine e asta? Clar e ca-s mai bun ca el , o dau la pariu"

Bine fra, dupa ce belesti stiuca treaba cum e? Cum o mai duci . "aaa  ma rog la Dumnezeu sa-mi dea putere sa trec peste acest incident nenorocit , am crezut de dinainte in Dumnezeu, sigur o sa ma ajute el".
Nu fac predici de cate portii de inchinat tre' sa faci pe zi ,dar falsilor crestini, lasati-o-n pula mea de afacere , o dam la indoieli cu Dumnezeu si dupa ne rugam la el.

Eu cre'ca Dumnezeu in perceptia oamenilor nu e ala Atotputernic care a facut Pamantul , e tipul ala suspect care ii scoate pe oameni in cacat. Un fel de opusul bancii sau al statului. Ala care te scapa de orice cacat gratuit. Tot ce tre' sa faci e sa iti iei portia zilnica de inchinaciune plus suplimentul de dinainte . Oricum n-ai ce face, ca esti somer, probabil te rogi sa vina un Dumnezeu pe pamant sa te angajeze politicos la o firma cunoscuta peste tot. Si tu sa nu contezi ca ai doar 10 clase . Conteaza ca , crezi ca Dumnezeu iubeste orice pampalau.

Si cam asa e. Dumnezeu te iubeste prost , necredincios , bozgor.

PS : N-am mai scris in caps-lock pt ca era prea enervant la nervul ocular.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu