duminică, 23 octombrie 2011

Bucurestiul nocturn

Nu obisnuiesc sa o ard prin Bucuresti haihui, azi s-a nimerit a fi, pe la un 10 imi cautam drum de intoarcere acasa , pisica chioara cum sunt. Pe langa faptul ca trebuia sa-mi amintesc franturi de imagine din timpul zilei sa-mi fac o harta fie ea si putin stricata despre planul de a ajunge acasa pentru ca eram prea chior sa vad ce autobuze sunt disponibile pe statia aia , pe zona de risc si alte cacaturi.

Misto a fost in schimb ca m-am incalzit ca un sobolan intr-un 96 vechi, FIIND SINGUR in tot autobuzul. Da fra, aveam sofer privat. D-aia imi place sa merg noaptea cu autobuzul, lume putina sau chiar deloc. Sa mergi chiar si 2 statii singur in tot troleul e ca si cum te-ar pisa Dumnezeu cu urina sfanta. Eu am mers 6 . As fi mers pana la capat ca nu mai erau oameni in statie efectiv. la 2 statii apropiate nici nu s-a mai sfiit sa opreasca. Clar a fost o experienta de viata.

V-as zice de ce am mers. Nu va zic, in schimb va dau muie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu