sâmbătă, 15 octombrie 2011

Cine pizda masii e Steve Jobs

Da coae, in secolul XXI , nu stiu cine e Steve Jobs. Ar trebui sa stiu? Cine a fost si ce pula a mea a facut el . Se mananca cacat ca a murit Steve Jobs de parca era mpula mea Iisus Christos al calculatoarelor. Nunta mai mediatizata la moartea lu' Steve Jobs nici Jackson n-a avut, care pariu ca se rasuceste in mormant.

Si totusi de unde pana unde aceasta compansiune? Adica , CE A FACUT EL CONCRET PENTRU OMENIRE. A scapat africanii de ciuma? Au plecat bozgorii din Transilvania? Ce pula mea a facut asa misto? Mor sa aflu si nu vad, poate-s eu prost. Pana acu... nu stiu, 2 luni daca ma intrebai cine ar putea fi acest Steve Jobs , ziceam maxim ca e vreun reporter de pe la CNN. Si de unde pana unde dragostea asta de Apple brusc. Adica iPhone-ul 4S care pula mea... stiam ca 4 era vreo 27 de milioane acu 2 luni, ca sa nu mananc cacat gratis , zic un 30 de milioane aproximativ, pai futeateai in ei bani. Dar cumpara lumea acuma iPhone 4 in memoria lui Steve Jobs.
De parca chiar ar fi atat de important pentru el care incepe sa se descompuna la 5 metri sub pamant ca tu sclavule cumperi iPhone. Fra, jucaria aia, nu e facuta de Steve, e facuta de chineji. Nu i-ai cumparat chilotii pe 800 de dolari.

Dar eu raman uimit, de unde atata compasiune, adica au inceput deja stirile cu biografii si pula mea, de parca mai traia 5 ani era reincarnarea lui Dumnezeu sau cum?

Adica chiar asa de grav o sa plangeti si cand o sa moara Bill Gates, de cat bun a facut el in lume, ca si-a investit juma' din avere africanilor sa-si puna plase de tantari si alte cacaturi? Adica hai pe bune mai da-o in pula mea de treaba, de ce ai lacrimile alea de crocodil, speri sa iti dea Apple un iphone , fie el si 3  gratis? Iti da o muie, nu iti da nimic, ca Apple nu era Steve Jobs.

Sunt milioane de angajati world-wide. Si zvonurile alea care sa-si bata altii pula de voi ca daca dai like pe facebook , ai sansa sa primesti un iphone4. Adica cum dumnescrisii masii , daca dai like la o pagina, castigi un iPhone. Cat de redus mintal sa fii sa crezi asta. Pai ipotetic gandindu-te. E o pagina despre un alt cacat, pe facebook, sau mai nou a ajuns facebook si mastermind-ul publicitatii, maine-poimaine intru pe facebook sa-mi caut sa ma angajez. In fine si cum crezi tu, ca poti fi tu acel prost din aia 1000 care sa castige un telefon care e la .... 13515131513613581325861351453815893613691 kilometri de tine? Fara date de contact fara nimic. Ca doar nu dau adresa pe facebook chiar in halul cu sector si strada si cod postal.

In fine, am vazut tot asa, cum cumpara lumea iphone de parca nu stiu, ti-l dadeau gratis, parca era un cacat poleit cu aur si ti-l dadeau la un pret de-o paine acra.

Si nu, nu o sa ii dau muie lui Steve Jobs, ca n-am de ce, omu' a mancat cacat despre "gadget"urile lui fara sa va ia pe voi in seama, poponautilor. Va dau muie voua, ca-l pupati-n cur atata pentru nimic, pe mine nu m-a ajutat concret Steve Jobs si nici nu cred ca o va face. La voi e acelasi lucru, doar ca vreti sa va complaceti cu ideea ca l-ati cunoscut ca ati fost un fel de al 12-lea jucator din echipa lui Steve Jobs. Asa ca mai terminati-va in morti vostri cu cacatul asta de "Vai a murit Steve Jobs, mentorul meu nr.1 , ce trist, intru in doliu si in post" . Trist e ca tu n-ai ce manca, ai auzit pe la televizor de unu care cica a facut cine stie ce si-l lingi-n cur la randul tau. In doliu esti ca n-ai alte haine iar in post la fel, n-ai de mancare.

Muie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu