miercuri, 1 iunie 2011

Perceptia romanului

Sunt roman si ma simt bine asa cum sunt. Sunt nationalist si ma enerveaza cateva lucruri. Perceptia romanului despre alt roman. La scoala , diriga s-a luat de mine in mod indirect ca eu prin atitudinea mea si mistourile de rigoare blochez potentialul altor elevi model si ca am o atitudine tipic romaneasca. cLar , diriga la varsta a 2a spre a 3a nu intelege conceptul asta. Adica cum sunt tipic roman? Eu ma simt foarte bine ca mi-a zis ca-s roman, doar ca nu mi-a placut contextul. ADICA CUM SUNT ROMAN? NU E DESTUL CA SUNTEM CRITICATI DE STRAINI SI DE ALTII, TREBUIE SA NE CRITICAM SI NOI? sau e asa smecher in ultima vreme? sa facem si noi de cacat ca sa nu zica lumea ca suntem complexati si ca suntem constienti de noi. Total gresit, stam plecam capul in fata labagiilor si ne simtim bine cu asta. Sunteti niste prosti. Adica intr-un fel diriga i-a incurajat pe ceilalti cu potential , sa uite de tara lor si sa se afirme in alta parte. Si eu am potential, dar nu il ofer gratuit. Un lucru il stiu in viata asta cert. NIMIC, NU E GRATIS. Dar desigur , dupa 10 ani cand o sa vada aproape toata clasa plecata in strainataturi , o sa ofteze adanc si o sa se mire de ce, dar de ce au plecat atatia si tara asta moare aici. Pentru ca pleaca din 2 motive. 1. sunt obligati(nu e cazul) 2. sunt sfatuiti . Nu zic ca nu e bine in afara, dar daca esti roman, de ce pula mea sa stergi cacatul italienilor sau a francejilor? In fine. Nu mai comentez ca sunt singur impotriva valului de prostime

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu