marți, 14 iunie 2011

Am cedat

Am cedat psihic sa ma mai lupt cu prostia altora. Exclusiv a celor din cartierul , respectiv strada mea. Ies din casa odata la 3 zile si stau si eu pana in ora 11 afara. Si ma joc cu mingea. E ceva gresit? Eu cred ca nu. Ma rog, eu cred multe lucruri pe care le cred totodata gresite dar in fine, pe asta il cred in limita decentului de corect. Pai ba pula mea, tu cand erai copil , nu stateai sa ii futi poarta lu' unu cu mingea sau doar sa te joci in fata acesteia? Ce pula mea vii tu la mine cu amenintari si cu ciomege . Si cand ripostezi, ajungi tot tu sa fii pedepsit, chit ca riscai sa ramai handicapat pe veci. Dar desigur, acest lucru mi se intampla doar mie. De ce? Pentru ca ai mei cred ca daca arata bine fata de acesti losseri ai societatii ii fac pe ei domni. Total gresit. 1. NU AU NICIO TANGENTA CU ACESTI OAMENI, chit ca sunt vecini cu ei ,respectiv noi de 7 ani. 2. pe mine sincer m-ar durea fix in anus de parerea unui inferior. 3. din ce stiam si eu din legi, strada e publica. Ce-ar fi sa ii rup si eu capul unei babe care trece pe trotuarul meu, care defapt nici nu e al meu. E acelasi ca si cand un sclav de vecin vine la tine cu bata sa iti rupa gatul. Dar nu, nu se poate acest lucru, pentru ca eu-s ala care-s mereu turnat, pedepsit si care tot el  e problema dupa. Nu ma simt problema pentru nimeni, doar pentru mine. Cedez lupta impotriva acestor idioti , dar si cand oi trece eu de 18 ani sa vedem ce-o sa mai fie....

P.S : Nu am de gand sa imi cer scuze pentru perioada lunga de stagnare a acestui blog. Muie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu