luni, 6 iunie 2011

Cel mai josnic mod posibil

Cum probabil va dati seama si din pula mea titlu, va voi zice, care e unul din cele mai josnice lucruri in viata de om. Nu o ard filozofic, va zic din experienta si e asa de cacat acest sentiment, incat am decis ca trebuie sa-l stiti si voi, astia asa ca mine. Nu, nu inteligentii, ca astia-s putini, vorbesc de albi.

Ca sa nu frec frunza a prost, va zic direct care e si ce si cum. E cand tu, ca om superior sa fii inferior unui inferior. Da copii, ma refer la tigani. Adica sa faci O SINGURA greseala in fata unui tigan si el sa te futa in gat pentru restul vietii tale de alb. Adica pula mea... rational vorbind, 1 greseala la 1000 nu e panica, dar iti raneste unul din cele mai de pret lucruri. Orgoliul. Orgoliul ala de alb, de rasa superioara, de faraon in orice faci.

Si tiganul miroase ca un animal slabiciunea si te fute in gat. Esti labagiu, cedezi psihic si ii cedezi tronul si coroana. Esti zeu asa ca mine, ii dai replica. Pai mai du-te mpula mea de tigan ca eu sunt superior tie , cum morti tai indraznesti la mine? Bine, te-am inteles, ai 50 de centi, iar eu am 1000 de euro, dar asta nu inseamna ca poti sa te iei de mine, ca cei 50 de centi ai tai sunt bani cinstiti . Ma rog, asta e o situatie ipotetica , cazurile reale sunt cu totul alte chestii.

Deci va zic, aveti grija ce anturaje aveti si daca faceti greseala sa umblati cu cineva diferit, macar nu fiti prosti pan' la capat si sa nu va ardeti . Ca ,cum ai intrat intr-un cacat, nu mai scapi usor de el, sau macar o iei la troscau grav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu