sâmbătă, 4 iunie 2011

Sunt scarbit

Sunt scarbit sa vad falsi nationalisti in fata. Se dau drept nationalisti, dar nu stiu cand a fost mica unire . Mi se pare de prost gust, sa o arzi nationalist atata timp cat n-ai cu ce. Nationalist prin definitie e sa fii un tot unitar cu patria. Sa stii si bunele si raul. Din nefericire , tara asta are mai mult rau in ea, dar asta nu inseamna ca am avut si perioade bune in istorie. Chit ca ne-am luat-o la muie de la turci , care ma rog... erau cam 20 de turci la  1 roman , am reusit sa ii futem in gat pe la Rovine, Sinaia pula mea... Dar in fine, degeneratia urmatoare cand va auzi de Sinaia va sti doar ca e ceva cu multa zapada iarna de poti sa te dai cu 2 bete pe picioare.

Romanii nu au atitudine de lideri. Asta zic eu... e toata cheia. Vor libertate, doar pentru ca le place cum suna. Dupa ce am devenit independenti am adus dinastia Hohenzollern. Acelasi cacat, tot ne conducea un strain, doar administratia cica era romaneasca. La fotbal la fel, sugem porumbul , n-avem capitan, n-avem echipa dar vrem sa construim Lia Manoliu.

Inchei lectia de istorie, sper sa intelegeti.
P.S : N-am mai mentionat istoria de cacat a Romaniei ,pentru ca sunt 100% sigur ca o stiti ca pe veceul vostru(Nu o stii precis, dar te intalnesti zi de zi cu ea)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu