duminică, 5 iunie 2011

Am facut greseala

Am ajuns dependent de cei  mai mari dusmani al societatii(in afara de prostie).... Publicitatea si statisticile. De cand am ajuns sa fiu citit de mai mult de 20 de oameni , am inceput sa benoclez ochii la statistici sa vad ce si cum. Am ajuns dependent. Ma uit pe toate sursele de trafic si imi incarc memoria fara rost ,iar scopul blogului asta a fost sa mi-o descarc.

Nu e smecher? Sa scrii toate gandurile si cacaturile nesemnificative undeva si memoria sa ti-o incarci cu ceva epic.  Asa si eu, am scapat de o bucatica de memorie ca sa pot sa o umplu cu altceva. E de cacat sa citesti statistici si lucruri pur nesemnificative si incoerente cu scopul lucrului principal . Asa ca sincer... de acum in colo scriu pentru mine, sunt eu in oglinda . Ma citesti? Felicitari , nu te astepta la recompense pentru ca nu am de unde si nici dispozitia necesara sa ti le dau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu