marți, 31 mai 2011

Tenesii si sfidarea la moda

Nu le am cu moda, nici nu stau juma' de ora sa imi fac parul sau inca o ora sa imi aleg o pereche de pantaloni, dar tot pot sa imi dau cu parerea la ceea ce ma deranjeaza la nervul  ocular nespecializat pe moda. Ma refer in mod express la tenesi. Da, acei tenesi care ii iei din piata Rahova cu 70 de mii perechea si miros a petrol, sunt acum cica moda.

Nu mi s-a parut niciodata smecher sa port tenesi. Nu numai ca nu mi s-a parut smecher, nu-i sufeream de dinainte de a fi cunoscuti. In primul rand cum sunt facuti. O bucata de cauciuc pe post de talpa, niste panza, sireturi  si un bot de cauciuc si niste prenadez, wow, am descoperit apa calda. Mai ingenioase si mai bine m-as simti sa port niste sandale romane, chit ca unele modele au curele pan' pe tibie si as fi putin homalau, tot as purta comparativ cu acele specimene made in Dragonul Rosu.

 Si nu vad de ce ai da 100 de ron pe niste Conversi  in loc sa dai 70 de mii pe o pereche aproape identica. Daca ai relatii cu cei care fac facatorii gen "NIKF, ADIBAS, PUNA" poti sa faci usor rost de o bucata de brand Convers si sa o cosi.

Apoi mi se pare de cacat sa vad asa ca la masinarii, acelasi cacat. Adica, sa vad la o proasta urata si stramba cum merge in tenesi si sa vad o pizda buna imbracata provocator tot in tenesi. Sau la labagii astia care umbla cu pantaloni mulati si tenesi. Ba, mai bine taran, tigan, cocalar ce vreti voi si sa merg intr-o pereche de Nike sau Puma de piele frumos , decat o pereche de tenesi. Si la modelul Nike, nu ma refer la gama Mercurial, T90 si alte game sportive, ma refer la ceva frumos, de ocazii .

Dar mie ca individ , sincer, n-as purta tenesi de nicio culoare. Nu-mi plac. Sa merg la o petrecere sau pe strada in ce merg tiganii de pe maidane la fotbal.  Ii consider o sfidare la moda, dar ma rog, m-am obisnuit ca orice e de cacat, sa fie popular.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu