duminică, 19 iunie 2011

De ce?

Va fut in gura , da' nu prea mult... ca v-as face un serviciu. Ati da vina pe mine pentru asta. "de ce n-ai muncit ?" -" Pai mi-a dat Octav muie si n-am avut cum" . De obicei da lumea vina pe mine si eu-s ala care e vanat. De ce? Pentru ca prezint un pericol real pentru toti. Sau nu. Lumea e ca un sacal. Te vede slab, te ataca, nu e constient de puterea ta. Asa si eu peste tot, toti tipa la mine de parca as fi subalternul lor. A doua oara cand dau ochii cu ei ma trezesc cu un "Salut" sau " Ce mai faci" prietenos si neconditionat fara ca macar sa dau un cacat de privire cu el sau ea. Lumea e proasta. Sunt egoist . Dar imi incalc principiile intr-un singur caz. Imi doresc sa fie lumea inteligenta si eu sa  fiu un nebun fara viitor. Din nefericire e complet gresit. Eu-s prostul ala care sesizeaza toate cacaturile vizibile pe fata in timp ce oamenii se prefac intre ei ca acel cacat e un + si nu un - . Mda am fost foarte incoerent in ce am scris , pentru ca din nou, ma cac. E cam singurul moment din viata cand imi fac timp pt acest rahat. Adica fratele lu' ala care tocmai inoata la 10 cm de curul meu . Deci ... pula mea... Pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu