duminică, 5 iunie 2011

Azi nu voi scrie de rau

Azi ma simt bine, perfect. In ciuda faptului ca mi-am stricat bicicleta mea de 8 milioane , ma simt fericit. Nu stiu de ce. E chiar de cacat sa fii fericit in astfel de situatii. Adica daca as luao pe directe, azi a fost o zi extrem de cacat. M-am sculat dimineata sa ma duc la o scoala industriala. Nu zic nume ca sa nu supar pe nimeni. Am stat acolo pan' la 1 si am ajuns acasa la 3, obosit si transpirat. Ies afara la 8 sa imi fac zilnicul tur cu bicicleta si surpriza, merg eu cu viteza si brusc o domnisoara cu un copil apar de nicaieri, ii evit dar partial, izbind serios roata si schimbatorul de pe spate. Roata descentrata, drum necesar pan ' la astia la service sa o fac , de cacat oricum.

Dar cum am zis, ma simt fermecator de bine. Adica in asa hal de bine, incat i-as da ultima mea pereche de chiloti curati celui mai mare dusman al meu daca ar fi cazul. Probabil nu m-as mai lua in gura cu vecinii si nu as mai sta la vrajeli cu nea' Lake. Da, sunt foarte capricios.Dar sunt o persoana de cuvant asa ca pana maine (Luni) voi fi o persoana vesela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu