joi, 19 mai 2011

Cainii comunitari si trestii

Pentru ca voi sunteti niste drone si nu aveti suflet am de gand sa vi-l implementez eu pentru ca un prost bun e inofensiv. In ultima vreme se discuta despre cainii fara stapan si eutanasierea lor. La inceput, eram indecis dar inclinam balanta spre eutanasiere. Pe parcurs am revenit la ideea de sterilizare, acum sunt de parere ca sa nu le faca nimic. Nu stiu frate, nu merita. Sunt inferiori noua, se inmultesc ca tiganii si unii sunt agresivi. E aceiasi situatie ca la oameni. E ca si cum ar veni extraterestri superiori ca inteligenta si sa discute despre eutanasierea noastra sau taierea coaielor. Voua v-ar conveni? Mie nu, chiar deloc. Si o sa zica unii dintre voi care sunt prosti pan' la capat. " Ba ca noi o sa fim prieteni cu extraterestri , esti tu doar prost si faci o comparatie de cacat" . Nu e ba. Si extraterestri ar omori dementi, sau rebeli sau chiar tigani daca ar fi rasisti. Sper ca v-am adus destule argumente sa intelegeti despre ce cacat incerc eu sa va explic aici.
http://www.youtube.com/watch?v=jBy-O7cmTII&feature=player_embedded

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu