joi, 26 mai 2011

Pizda masii

Dupa ora 1 noaptea incep discutiile mele inteligente despre ce urasc despre ce nu, despre ce o sa fac. De o saptamana incoace analizez fetele din scoala mea si in general asa ca sa le pot incadra in niste categorii ca dinozaurii de la muzeu v-ati prins? Incepem cu categoria zeitelor pizdoase . Astea-s T-Rex-ul in sensul bun al cuvantului in feminitate. Astea care-s mai curate decat pizda unei copile de 1 an. Si au niste forme de te fac sa te bagi in vorba cu ele si sa uiti subiectul concret si sa incepi sa aberezi lamentabil . Nu e panica . Daca esti simpatic si reusesti o prietenie cu un T-Rex atunci ai sanse sa faci ceva in viata , daca nu, pula ta... calugareste-te, fa macar ceva bun pt Dumnezeu, ca duce lipsa de personal calificat. Asa acum sunt astea de categorie medie. Un fel de Stegozaurus, care e ierbivor dar tot  iti poate fute o coada peste torace si sa iti muta carcasa din loc . Astea-s mai usor de ademenit si nici nu prea te faci de ras cu ele. Sunt decente in privinta trupului, anturajului si a igienei. Astea-s dupa parerea mea cele mai futacioase pentru ca ele se cred in ultima categorie si oricum , le place ceea ce fac si au si aparatura necesara.  Si acum ultima categorie.... Gandacii.... ba nu stiu n-am gasit o categorie dinozaureasca pt tipul asta. Mie-mi mi-au placut dinozaurii de mic asa ca nu o sa imi stric visul acum . Dar se zice ca gandacii rezista la bombe nucleare , asa ca presupun ca-s de mult. Sunt forme flagelate fara un corp concret, anturaj sub limita unui copil de 10 ani + igiena precara. E ca si cum ai fi afacerist si ai merge acasa cu o bicicleta luata din Dragonul Rosu sau Europa. Astea pot fi considerate un pericol pentru orice organ vizual al oricarui mascul .
TO BE CONTINUED

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu