miercuri, 11 mai 2011

robotzi un serial/desen de cacat

Hai ca am revenit la programul normal la explicat de lucruri pe care le urasc.Ba fratilor eu inteleg amuzamentul, in toate formele lui. Pana si amuzamentul ala fin, cu subinteles il inteleg si inteleg multe de felul meu. Dar nu inteleg prostia pe post amuzament. Prostia mi se pare un lucru trist, nu un lucru cu care sa te lauzi si sa razi despre. Zic astea pt ca toate astea se leaga de un serial/desen aparut recent intitulat RObotzi. In primul rand producatorii vor sa creeze un amuzament direct cum ar fi sa zic eu : "Ba piticule mi'as pula in ma-ta " si ceilalti sa rada ca prostii fara motiv. Scenariul si personajele sunt si mai cretine. Sunt 2 roboti . Unu-i mai prost ca altul si fac glume mai expirate decat celebritatea lui Florin Piersic. Apoi titlul . RObotzi. Ba eu va inteleg ca sunteti atat de inculti in secolul 21 sa puneti ca la un nick de CS botzi. Ca nu stiti sa puneti o virgula sub acel T. Da, nici eu nu stiu sa pun, dar macar de bine de rau nu mai pun un Z fara motiv si care strica la nervul ocular fara rost. Pentru ca prostul care va citi ROboti probabil isi va da seama de ce e vorba... sau publicul astora e atat de imbecil si incapabil incat chiar sa nu stie sa citeasca?Apoi e vor sa faca un umor direct dar fin, dom'le e productie romaneasca, nu e ca Two and Half men sau Familia Bundy . Ba, sincer, eu nu vad ca acest desen idiot sa reprezinte Romania si totusi sa aiba pretentia sa arate e comedie pura ca serialele mentionate de mai sus. Ba talentul il ai tu nativ, nu-l iei pe parcurs. Eu nu vad aparatia acestui cacat de desen justificabila doar pe motivul " hai ba, e productie romaneasca... ca si americanejii au facut" . Mda lasand deoparte desenul, e vina si tarii asteia de cacat. Ca daca n-ar fi atatia idioti printre cei 22 de milioane de romani declarati acest desen ar fi fost maxim, o chestie locala, dar probabil si aia, nebucurandu-se de succes va fi stearsa, inchisa  sau ce vreti voi. Probabil astia care posibil sa luati apararea acestor desene si sa ma intrebati de unde stiu de ei si ca prin concluzie daca stiu ma uit va dau bomba. Am auzit recent in spatiile publice in care imi fac eu veacul despre acest desen cretin, m-am interesat pe internet despre ce e vorba.
P.S: la secunda 40 a unui clip cu acest desen am inchis fereastra de IExplorer

Un comentariu:

  1. Tati, claudiu_savu2003 , baga-ma pe mess si hai sa povestim un pic despre ceea ce faci tu pe aici ok ? Astept raspunsul tau !

    RăspundețiȘtergere