luni, 30 mai 2011

Gratarel gratarel unde esti tu mai Dorel.

Da ba. Azi am mers la gratar in tineretului. Foarte smecher sa te scoli ca un pioner la ora 9 dimineata, eu care m-am culcat la 2.  Nu mai zic cum am ajuns acolo si cum ne-am strans si etc . Ajungem la locul faptei. De la ora 10 se puteau lua gratarele. Ajungem la 11 ca ne-a luat ceva sa ne adunam. Din 30 de gratare, gasim fix unu micut liber, restu fusesera cucerite. Ca niste conquiztadori, ne ducem toti sa ne uitam la mareata structura din caramizi ce a avea sa ne faciliteze mancare calda . Mese nici vorba , ma rog , era o juma' de masa libera, si aia intr-o parte  inclinata, dar dubiosul care statea la cealalta jumatate zice ca si aialalta e tot a lui. Noroc ca a adus colegu' patura lu bunicsa si am stat si noi decent. Cum traim intr-o generatie de cacat, niciunul dintre noi nu stia sa faca un gratar. Noroc de un Dorel intamplator de la gratarul vecin , care ne-a aratat schepsisul cu gratarele astea, avea si secure sa ne taie lemnele, era bazat omul ce sa mai. Am hranit cuptorul cu lemne cu "Meditatii la matematica, cls a 8a " si nitica "Romana" . Deci am avut un gratar inteligent. In timp ce ne foiam noi pe acolo se intampla ce se intampla ca mi se face sete. Beau o bere ca deh, sunt jmecher. Ma duc cu un coleg la un teren de baschet din apropiere dupa eu ma intorc sa vad care-i planu cu gratarul. Autorul gratarului( Virgil) dupa ce am facut mancarea si restul ziceai ca suntem ca in pilda aia din Biblie sau ce-o fi ea ca imi sta pe limba. Rupea cate o bucata dintr-o paine mare si ma rog, in loc de peste cum dadea Iisus, ne luam noi mici. Mancam si ne gandim la monopoly. Jucam , ne plictisim. Mai beau o bere. Ba eu-s cu berea prieten, ma rog, ficatul e. Dar din 2 beri nu eram in stare sa zic "arhiepiscopie" . Ma bag la baschet ca sa-mi treaca alcoolul. Ma balanganeam pe acolo daaar, am reusit un cos de 3 puncte spre mirarea celor ce se uitau la mine ca la Dumnezeu RELOADED. E, ce sa mai, beat nu eram, ca stiu ce si cum s-a intamplat, am ajuns acasa cu bine, am purtat o discutie cu o domnisoara care se uita cu ochii ei galesi si sufletisti in ochii mei incetosati de Timisoreana. M-a intrebat ce autobuz tre' sa ia pan' la Rahova. Oricum , m-am distrat.
P.S: Dubiosul cu masa lui cu tot, au venit "invitatii " lui tocmai pe la 4 cand noi deja eram pe punctul de-a pleca. Ma rog... eu eram pe punctul de-a pleca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu