duminică, 22 mai 2011

Site-urile de socializare

Ba, pe lumea asta exista 3 categorii. Prosti ,foarte prosti si inteligenti, adica doar  eu. Descoperisi recent niste site-uri de socializare. Nu copilasi, nu facebook, nu tweeter, alea-s joaca de copii. Eu intrasi pe niste chaturi d-astea de socializare brusca. Adica intri, dai 2 clickuri  si pac, vorbesti cu niste straini dubiosi. De obicei sunt niste obsedati sexuali . Observ ca ma inteleg foarte bine cu asiaticile probabil pentru ca am pula mare. Cre'ca am in lista de skype vreo 5 asiatice. In fine, nu asta e ideea. Ideea e ca nu mai dom'le ca pe vreumuri. Sa iesi din casa si sa cauti fete pe strada si sa socializezi. Nu taticule, intri pe site-uri d-astea si vorbesti cu strainii, in special cu F daca esti M. Se duce lumea de rapa. Va tin eu la curent cu ce se mai intampla. Va rog sa ma scuzati, ma roaga o USA-oaica sa ii dau o poza cu "cock-ul" meu.

LATER EDIT: Am continuat acest experiment. Aici rezultatele finale. Pe porcaria asta sunt asa. Labari, femei cu par pe spate si barba si curve. Eu m-am axat pe cat posibil pe o singura categorie. Femeile cu par pe spate( daca chiar esti atat de cretin sa crezi ca chiar m-a interesat aceasta categorie, inseamna ca suferi de-o boala mostenita de la mata). Asa, inapoi la subiect, desigur, am ales ultima categorie. Pentru ca-s zeu am reusit aroganta de a vedea tate la webcam live de la nici 2 zile de utilizare a acestui site. Asa. Deci... curvele-s de treaba cu un mic sigiliu. Daca le intrebi direct "horny?" primesti "ignore" instant. Daaaar. daca te bagi putin in vorba cu ele si nu pari interesat de aspectele sexuale  ai sanse mari sa ajungi departe. Eh , nu v-am pus site-ul nu pentru ca nu vreau sa aveti cu cine discuta. doar ca nu fac reclama( de niciun fel).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu