marți, 14 februarie 2012

Internet Explorer

Apartine verilor nostri americaneji de la Microsoft. Vine incorporat in fiecare copie (piratata de obicei) de Windows. Nefiind un expert in calculatoare si in toate porcariile internaute, nu am cunostinte de cautat avansat , de ales toolbar-uri, de customizat si asa mai departe. Si totusi mie mi se pare Internet Explorer cel mai tare browser. Astia cu capul in forma de poligon convex veti sari cu gura ca fac afirmatii neconcludente pe baza faptului ca nu ma intereseaza chestiile avansate de calculatoare. Iarasi va intorc lumea cu curu-n sus zicandu-va ca trebuie " configurat" ca sa zic asa. "Oaaaaa ,ceva ce se presupune a fi inclus , trebuie configurat de catre mine, neeaaaaa mai bine downloadez gugal craum ca asa are si vecinul si am auzit ca se poarta." . Ce trebuie configurat in el? Aparent nimic. Dar totusi, daca iei orice toolbar de pe net sau ai o copie proasta de Windows, e foarte posibil sa-ti mearga oribil. Si d-aia zici tu ca Chrome e mai bun, ca poa' sa tina in spate 1000001 de toolbare si alte porcarii care nu ajuta la nimic. Faza cu copia proasta de Windows intervine in momente nefericite atunci cand chiar vrei sa il faci sa iti mearga calumea si dintr-o data iti da crash, sau da un loading imens la mai multe pagini.

Va zic ca utilizator de IE6-8-9 ca nu am avut niciodata probleme cu el. Din motive personale, nu va pot zice ce fel de copie de Windows am . Ce vreau sa zic e ca nu am folosit Automatic Updates . Ideea e ca pe un calculator vechi, cu un hardware vechi si incet, aveam un IE6 .  Mergea ca pestele prin apa.  Fara probleme. Mai tarziu pe o configuratie mai puternica, cu win 7 am si am avut toate celelalte versiuni. N-am mentionat 7 deoarece nu l-am folosit mai mult de 2 luni, chiar daca in alea 2 luni a fost la fel de puternic, rapid, multumitor ca celelalte. Apoi am facut upgrade la IE8 care l-am avut cam un an si ceva si nu parea sa aiba vreo mare diferenta fata de IE7 dar din punct de vedere de utilizator, mergea superb. Iar apoi a aparut IE9 care sunt super-multumit de el . Pentru ca nu se bazeaza neeaparat pe design, ci pe simplitate. Simplitatea e cel mai frumos lucru. Doar campul de URL, si Taburile. Si puterea de raspuns e foarte rapida . Acum, fiecare cu ce ii place. Desi problema de font e  zic eu, in jur de 5% folosesc alte browsere din cauza ca IE le-a mers slab.

Restu' au alte Browsere pentru ca asa e in voga. Si nu am ceva cu asta. Dar sa mai incetati odata mpula mea cu campania asta ca IE e prost.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu