duminică, 5 februarie 2012

14 februarie

Plictiseala creeaza curiozitate, mie cel putin. Aseara am cautat pe wikipedia sa vad daca pisicile si cainii vad color si high-definition. Acum 5-10 minute, am intrat pe shitbook sa vad ce mai zice nu  stiu ce lepra unknown. Si vad ceva ,chiar de 3 ori legat de un 14 februarie.  Ruland clasic pe o muzica clasica si transparent-dispus decid ca trebuie sa folosesc google din nou. Dar inainte am dat-o cu presupusul. Am zis ce poate fi asa special? Hmm.... sfarsitul lumii e pe 21 decembrie, revolutia a disparut , bozgorii nu pleaca din Transilvania si ziua copilului e pe 1 iunie. Am zis sa dezleg acest mister.

Ghici, ziua indragostitilor , Valantine's day , dragobete, pulencur. Intotdeauna mi-a placut aceasta zi . E probabil cea mai amuzanta zi pe langa ziua mamei cand pana prin clasa a 4a erai obligat dictatoreste sa faci scrisori de multumire oribile. Revin, de ce e asa de amuzanta. E cand apare conflictul celor 2 fete.
Eu: Stii ce e pe 'paispe?
Tovaras: Da, e ziua indragostitilor , bagamias pulan ia de zi .
Eu: Fotbal?
Tovaras: Da frateeeee, acu sa moara fratiori mei de te mint yo.

Destul de decent nu?

Gagica-sa: iubi stii ce e pe 14?
Tovaras: da , ie dragobetele , ziua noastra a iubiricilor :X:X:X:*:*:*
Gagica-sa: mergem undeva?
Tovaras: da, mergem la patinuar... :X:X te ubesc asa de mult

Si acum:

Tovaras: frateeee sa moara familia mea, dar nu am bani si nu mai vin
Eu: Lasa ma ca iti dau eu.
Tovaras: hai ba ca ma stii ca numi place pe datorie
Eu: Nu e ma pe datorie, sunt instarit saptamana asta si dau cinste la teren.
Tovaras: nu e ma face tata peste nu pot

Si d-aia mi-am si permis sa scriu, de lene.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu