miercuri, 8 februarie 2012

Discutiile despre sani si trosnitul degetelor.

Trosnindu-mi degetele de mai bine de 7 ani , am decis ca azi sa fie ziua cea mare de a afla daca e chiar adevarat ca daca voi ajunge la varsta bunica-mii imi vor juca degetele hora unirii. Bun, hai pe Google, salvarea prostilor de pretutindeni. Si incep " e bine sa iti trosne....." . WOowowowo , backspace backspace, ce scria la related search? "e bine sa porti sutien" . Clar, ala e locul meu, discutiile despre sani goi sau imbracati. Si aici mi-a pierit cheful de a ma documenta si am inceput a citi cum se formeaza muschii sanilor daca-s fara chiloti pe ei. Si ca daca ai ugere in loc de sani, e bine sa porti chilotii ca altfel arati a vaca.  Si gata, ma intorc sa vad daca e bine sa iti trosnesti degetele.

LATER EDIT: Eh, ideea per total e ca nu e bine desi nimeni nu zice concret 100% ce se intampla. Unii mananca cacat despre ca iti vor dansa mainile pe la 70j de ani, iar altii ca ti se vor umfla articulatiile si alte cele. Mda , pizda masii de internet , nu putea sa vina mai devreme internetul , sa imi zica si mie babele pana la urma pe cazuri personale, daca ti se intampla ceva sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu