joi, 15 martie 2012

Fata din 139

N-am mai scris de multa vreme, dar e irelevant , conteaza ca scriu acum. Pregateam ceva hazlieala de prin saptamana trecuta, dar m-am luat cu treaba asa ca am anulat procesul . Dar azi , s-a intamplat un lucru fantastic. O alta zi  pe drumul de intoarcere de la scoala . Nimic obisnuit. Dar in trafic, intr-un autobuz un decent. Adica nu faci ghenbeng neintentionat aia de langa . In fine, stand in piciore, trimitand niste mesaje si jucandu-ma ceva aud un voce melodioasa daca cobor la prima. Am zis un " nu" desi coboram la urmatoarea, nu stiam unde ma aflu. Am reusit sa o intorc rapid . -Nu, adica da , unde-i prima?aa da da da, e bine , acolo cobor.

Ma uit la cine ma intreaba. Era fata perfecta. Chit ca parea intelectuala angajata in jur de vreo 20 de ani , cu o facultate la care nici n-am tupeul sa ma gandesc, era femeia perfecta, era draguta, zambea. Adica cu alte cuvinte femeia cu care ai vrea sa te lauzi , care intradevar , ai fi cu ea pentru mai mult decat futai. Suna a concept idealist, dar asa era. Mi-a multumit politicos, zambind infantil la balbaiala mea anterioara. Cobor la prima, ma urmeaza. Pe la al2lea semafor , trece o gaozara cu un Mercedes inmatriculat in Bulgaria, chit ca era verde pt pietoni. Am uitat sa mentionez ca ne uitam unul la altul de parca ne stiam de o viata si zambeam si totusi ne feream sa ne uitam mai mult de 10 secunde.

Spune sec: Ce prostie pe lumea asta....  Atunci am ramas... nu stiu ,nu am mai ramas, efectiv, am stat pateu pe paine ,asteptand sa vad cu ce ma mai poate impresiona. Vine autobuzul... o intreb daca merge cu 139 (autobuzul care venea). Si zambind a zis ca da si am zis ca daca vrea sa-l prinda, il tin pentru ea... A zis ca da, si parca ne intreceam pana la autobuz. Si a coborat la prima. In fata era blocaj, am putut sa o observ... ma uitam la ea, s-a uitat scurt la mine... si a plecat.......a plecat.

Dragostea la prima vedere nu o exista, dar eu cred in fascinatie la prima vedere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu