marți, 13 decembrie 2011

La plictiseala

Cum sunt obisnuit sa fiu dezamagit de persoane, caractere, lucuri si asa mai pula mea departe, sunt obisnuit sa fiu lasat cu garda jos de catre corp. Daca exista persoane cu sistem imunitar mai slab ca al meu inseamna ca Regina Elisabeta s-a futut anal cu 3 negri. Niciuna din teorii nu poate fi demonstrata, astept constestatii.

Am luat rubeola . Nu-mi pasa de la cine. Conteaza ca am bube micute si de nasoale pe corp. Cum mi se intampla un cacat de genul , dau o fuga pe site-ul mamicilor cu internet si cu prea mult timp liber sa vad daca ma transform intr-o broasca de conducta de deseuri umane . Comparativ cu incoerentele de peste 30 de ani, am gasit o don'soara care o cheama Ana , are 27 de ani care are un baietel, Marius de 5 ani si o fetita, Maria de 7 ani. Eh, spunea aceasta non-anonima ca , copiii ei sunt super smecheri si ca ei au stat 3 zile in qarantina si dupa au mers pe la gradinita si au dat drumul la epidemie. M-am simtit bine. De la plictiseala chiar ma gandeam la ideea ca ori : ca femeile cu cat cresc in varsta , cu atat se prostesc mai tare, ori devin eu un prost exigent.

Dar deviez de la subiect. Contradictoriu, Dana , 35 de ani spune ca Daniel al ei , respectiv 11 ani , a facut aceasta forma si a inceput sa aiba febra si sa ii naparleasca copilul de la prea multe mancarimi. La inceput am ras de m-am pisat pe mine, mai ales ca avut tupeul sa si posteze poze ca sa para credibila. Dupa, a intervenit constiinta. Mi-am zis " Ba prostule, cine stie, poate are dreptate, poate chiar iti cade pielea si vei sta in qarantina vreo 2 saptamani. Mna, am riscat mai mult in viata. " .

Acum le-as scrie pe forumul mamicilor, ca-s niste tarfe proaste care ar trebui sa isi futa o caramida in cap pentru ceea ce fac. Si o sa vina Dr. Octav sa le explice cum e cu boala asta. In primul rand, nu am avut febra, nu m-am simtit de cacat. Intradevar, n-am dormit bine de vreo 4 zile , dar ultima seara am dormit ca de dupa somnifer. Apoi, eu sunt destul de pretentios la mancare si nici nu mananc prea mult . De cand am luat boala asta, cre'ca mananc de 3 ori mai mult si inca mai vreau. Mancarimi am , dar putin. Si nu-s maimuta retardata sa ma scarpin si sa imi cada pielea, indur putin acolo. Te gandesti ca esti ca un caine schiop. Si nu, nu te scarpini de ceva. Esti un caine schiop in vid.

Asa, ca sa nu mai zic ce mi s-a intamplat si ce nu, scriu direct ce avantaje ai la boala. Mda, e o boala, n-ai avantaje, dar azi suntem prosti optimisti si incercam sa aratam partea plina a paharului.

Dezavantaje:

-Stare de somnolenta. Mai mult de 10 minute in picioare si trebuie sa te sprijini de ceva.
-Usoare mancarimi.
-Incapacitatea de a iesi din casa.

Avantaje:

-Somn de calitate.
-Apetetit bogat(Dezavantaj la grasi)
-Zile libere.

P.S: " am rubeola, help?! " pe Google, sa vedeti persoane care nu merita acces la internet.

2 comentarii:

  1. si am pus la profile information: "manele " doar pt a da clicku de riguare si a ma trezi printre expirati si proaste ce executa sugerea de pwla(non-stop) ... dar , esti genial de sincer :))..respectele mele

    RăspundețiȘtergere