sâmbătă, 17 decembrie 2011

?! Nope , n-am scris eu asta.

Nu, nu te iubesc. Mda, probabil ca va intrebati cine? Pula mea, unii nici nu ma stiti, pot fi la fel de usor poponar sau mafiot. Dar tot nu te iubesc. Ma rog, hai sa o dam pe drepte . Nici eu nu stiu pe cine iubesc, sau daca chiar iubesc. Cica e dragostea e acel ceva cand ti se scoala catargul la o persoana intr-un mod mai "special". Ma rog, pe afirmatia asta s-ar dezvolta ideea ca-s poli-iubitor si m-ar face un curvar fara sentimente sincere.

Dar la fel, mergand pe instructiunea 1, poate ca ,  chiar asta sunt. Sau poate ca-mi doresc? Sau poate pula mea. Prea multe recenzii , prea multe ganduri.

Clar e ca incep sa delirez de la prea mult stat in casa. Si zic asta ca nu mai gasesc nimic amuzant de facut. M-am plictisit sa-mi bat pisica, pana si ea s-a plictisit si mi-a zis asta la o cana de ceai cu miere de albine . Poate nu m-am laudat destul, dar , am reparat lumina in baie si Ernest a disparut. Stiu, si mie-mi pare rau. Lucrurile frumoase dureaza foarte putin. Am mai ramas doar cu mintea si pixul. Am avut o tentativa sinucigasa de a scrie poezii pe hartie si a le publica pe la niste anonimi si sa vad daca-s noul Nichita Stanescu. Ma rog, din start sunt mai bun ca el ca n-am un nume de poponar, crezand in subcultura mea , pana in clasa a8a ca Nichita Stanescu e femee. Si din cauza lui am pierdut 200 de mii . Si da, am scris niste poezii. Genul ala de cacat romancier cu care se hraneste lumea.

Ca ce e cu poeziile astea. Va zic eu, traind o experienta relativ pe 2 planuri. Aveti impresia ca poezia e ceva misto? Per total este, eu cel putin, cand sunt intr-o stare de gandire adanca si scriu chestiile alea care acum mi se par blasfemii, e felul meu de a ma descarca, de a ma simti bine. Pentru ca poezia iti ofera, cel putin mie, dreptul sa fii Dumnezeu peste ceva. Asta ca administrator al actiunii. Dar din punct de vedere al participantului sta altfel treaba. Participantul defapt se bucura si isi dezvolta o cultura si isi imagineaza niste scenarii care nu le va trai, dar care abuzeaza de sentimentele tale. Lumea e insetatata de sentimente de tristete. mpula mea , de ce e Eminescu cel mai tare cacanar literar? Ca si-a exprimat publicului(sacalilor) cel mai bine tristetea si durerea interioara. Iar ei l-au dorit ca , carnea lui( psihicul) era a naibi de gustoasa si greu de gasit.

Mda, am niste poezii , daca ma rugati frumos,  o sa vi le dau. Daca nu le gasesc, va fac la moment si cu dedicatie, sunt gratis bineinteles.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu