joi, 15 septembrie 2011

Scoala part 2

Da, a inceput scoala , prima zi a fost fantastic, dupa catastrofa. Vorbesc de vesnica problema cu spalatul  copiilor . Si eu eram jegos asa pana prin a 5a  ca deh, nu simteam nimic dubios si nu circulam cu autobuzul. Dar astia din ziua de azi uita ca-s la perioada furunculilor, hormonilor si a toate chestiile oribile emanate de organismul uman. Si nu vorbesc de astia de primara, ca astia-s hazlii. Unu pute a lapte doar daca a fost bataia pulii a clasei si a fost stropit cu lapte . Vorbesc de astia din generala.

Astia sunt in asa hal de scarbosi de azi imi venea sa borasc matele din mine cand erau 1prost si 1proasta care puteau a zacusca efectiv. A un borcan intreg . Ba fratica , candeau asa de groaznic incat imi era mie rusine sa ii intreb daca sunt curieri de zacusca .

 Prima statie am supravietuit-o uimitor, nu mancasem nimic si eram strong . Dupa a 2a vedeam in ceata . La a3a in final am coborat . Daca era sa cobor la o a5a cre'ca lesinam .

Si in general , autobuzele au inceput sa puta a mirosuri din ce in ce mai nasoale. Si voi futuva-n gura de gimnaziali , nu mai va scuzati ca put batranii , ca nu e adevarat. In vacanta era o placere sa circuli cu RATB-ul si cum probabil stiti , fosilele astea merg non-stop ca d-aia au cotizat o viata la partid, sa ocupe loc pe scaun gratis in RATB. De cand v-a luat dreaq sa mergeti la scoala, iarasi trebuie sa-mi fortific stomacul si caile respiratorii.

O zi buna, sau cu drag pentru voi, o baie placuta..... oricand va fi ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu