miercuri, 14 septembrie 2011

Prima zi de scoala

Prima zi de scoala a fost chiar misto. M-am sculat de dimineata impuscat de somn cu scopul de a ajunge la scoala. La cat de pline erau autobuzele nici n-aveai loc sa te scarpini la pula. Asa ca am mers pe jos gandindu-ma la primele zile de scoala .

M-am regasit in generatia de copii de primara. Acei copii care rad ca niste handicapati si se duc la scoala care e cea mai aproape de casa, fara griji , care vin la scoala doar pt ora de sport. Eram vesel. Am fost placut surprins sa aud o conversatie pe o banca in fata unui bloc . 3copii probabil il asteptau pe al 4lea sa mearga impreuna ca bossii la scoala . " ba mai tii minte ba ce se uita grasu dupa curul lu' aia de franceza?"  -" taci ba ca si tu te uitai" . M-am simtit mandru ca poate generatiile alea care mancau seminte in fata blocului si ascultau parazitii si manele o sa revina. Si o sa tanjeasca cum am tanjit si eu si altii sa joace fotbal pe terenul sintetic din curtea scolii care pe atunci mi se parea ceva dumnezeiesc . Si acele maxim 20 de minute dintr-o ora de 45 te faceau sa inghiti o saptamana intreaga de teme si o invatatoare tampita.

Nu ca generatiile astea de pletosi care scopul lor in viata e sa-si cumpere "shuzi" si skateboard-uri.

Pula mea, in rest m-am bucurat de copiii aia mai  mici care trebuiau sa poarte cu sila uniforme ca deh, erau clasa I si clasa a2a si puteau fi manipulati usor ca sa zic asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu